10 گل برتر جام جهانی برزیل
 
 
منابع خبری طی گزارشی 10 گل زیبایی که در جام جهانی 2014 برزیل طی رقابت‌های مختلف به ثمر رسید را معرفی کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ و به نقل از پایگاه خبری یورو اسپرت، جام جهانی 2014 برزیل با قهرمانی تیم ملی فوتبال آلمان به پایان رسید و کارشناسان با تحلیل مسابقات، 10 گل زیبای به ثمر رسیده را در این دوره از رقابت‌های جام جهانی به ترتیب زیر اعلام کردند:
 
گوتزه:‌ در بازی فینال جام جهانی 2014 برزیل که بازی بسیار مهم و حساسی بوده این بازیکن در دقیقه صد و سیزدهم موفق به باز کردن دروازه آرژانتین  شد.
 
گوتزه‌ بازیکن بیست و دو ساله که در تیم فوتبال بایرن‌مونیخ مشغول فعالیت است یکی از بازیکنان با استعداد تیم ملی فوتبال آلمان است که قهرمانی در جام را به تیمش با این گل هدیه کرد.
 


 
جیمز‌ رودریگز: دومین گل بسیار زیبایی که در این جام به ثمر رسید توسط رودریگز‌ ‌کلمبیایی رقم خورد در مسابقه دو تیم کلمبیا- اروگوئه‌ که با  نتیجه 2 بر صفر  به نفع کلمبیا‌ به پایان رسید رودریگز‌ که در تیم فوتبال ‌موناکو مشغول به فعالیت است توپ بسیار بلندی را از پشت منطقه جریمه دریافت   کرده و به خوبی این توپ را کنترل کرده و توانست از منطقه چپ زمین این توپ را به گل تبدیل کند.

 
 
کاهیل: این بازیکن در مسابقه حساس استرالیا، هلند که با نتیجه دو بر سه به نفع هلندی‌ها به پایان رسید توانست در حین بازی موفق به دروازه هلندی‌ها شود او در این بازی یکی از پیچیده‌ترین گل‌ها را وارد دروازه حریف کرد.



 
 دیویدلوئیز:‌ بازیکن‌ تیم ملی فوتبال  برزیل در مسابقه تیم ملی فوتبال کشورش مقابل کلمبیا که با نتیجه دو بر یک مقابل برزیلی‌ها به پایان رسید توانست با گل زیبای خود نتیجه را به نفع برزیلی‌ها تغییر داده و زمینه حضور این  مرحله نیمه نهایی  از رقابت‌های را جام جهانی را فراهم کند.
 
 
 

فان پرسی: بازیکن تیم ملی فوتبال هلند که در بازی مقابل اسپانیا که با نتیجه پنج بر یک به نفع هلندی‌ها به پایان رسید توانست یک گل رویایی و خارق‌العاده را وارد دروازه ایکه کاسیاس کند.
 


 
لیونل مسی: مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین در بازی مقابل تیم ملی فوتبال ایران که با نتیجه یک بر صفر به نفع آرژانتینی‌ها به پایان رسید در دقیقه 91 از این بازی در یک مسابقه بسیار سخت و با وجود محدودیت‌های بسیار از طرف حریف ایرانی توانست دروازه ایران را باز کرده و نتیجه مسابقه را به نفع خود به پایان ببرد.
 


 
جووانی دوسانتوس: بازیکن تیم ملی فوتبال مکزیک در بازی مقابل تیم ملی فوتبال هلند که با نتیجه دو بر یک به نفع هلندی‌ها به پایان رسید،  توانست با دریافت توپ و کنترل بسیار خوبش دروازه سیلیسن هلندی را باز کند، اما در نهایت در دقایق پایانی بازی هلندی‌ها توانستند نتیجه را به نفع خود پایان داده و جواز حضور به مرحله بعد را بدست آورند.



 
شاقیری: بازیکن تیم ملی فوتبال سوئیس در بازی مقابل تیم ملی فوتبال هندوراس توانست از فاصله بسیار دور از دروازه و از سمت چپ زمین با دقت و توان بسیار بالا دروازه تیم ملی فوتبال هندوراس را باز کرده و یکی از زیباترین گل‌های جام را به ثمر رساند.



 
روبن: بازیکن تیم ملی فوتبال هلند در بازی مقابل تیم ملی فوتبال اسپانیا که با نتیجه پنج بر یک به نفع هلندی‌ها به ثمر رسید به کمک دیگر هم تیمی‌ها توانست دروازه کاسیاس را باز کرده و دو مدافع را پشت سر بگذارد.

 
 

هاملس: ‌بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان در بازی مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه که با نتیجه یک بر صفر به نفع ژرمن‌ها به پایان رسید، توانست نقش حلال مشکلات را در این بازی ایفا کرده و دروازه تیم ملی فرانسه را باز کند و تیمش را راهی مرحله بعدی از رقابت‌ها کند.
 



 

 


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, | 18:23 | نویسنده : رضوانی |